Jeg vil bli kjent…

Jeg vil bli kjent. Jeg vil gjøre noe stort. Jeg vil gjøre noe som gir meg oppmerksomhet. Ikke for å komme i rampelyset. Ikke for å kunne vise meg selv blant folk og møte hylende fans. Ikke for å vise verden at jeg finnes, eller for å få all oppmerksomheten en kan drømme om.

Men å for å få være med på Skavland eller Senkveld. For å få være med på de programmene som virkelig viser seg fra sine beste sider. For å bare sitte der og få servert spørsmål. Og ikke minst for å få møte andre kjendiser. Kjente folk. Kjendisjegeren som jeg er, og starstruck som jeg blir.

Jeg ønsker ikke mye oppmerksomhet eller en artikkel i se og hør. Men jeg ønsker en dag i studioet til Fredrik Skavland eller Numme og Rønneberg. Jeg ønsker meg en dag på settet. En dag for å oppleve noe annet.

bloglovin

Legg igjen en kommentar

