Før det startet

Jeg husker det som om det var i går. At nabo gutten kom over. 2 år eldre er han. Har flyttet. Han kom over å spurte hvordan det gikk. Hvordan det gikk på skolen og slikt. Han hadde gått på samme skole før. Nå er han for gammel.

Han spurte om vi skulle finne på noe. Kvelden etter. Fredagen. Se film kanskje. Spise sjokolade. Være sammen. Jeg kunne ikke. Ville heller ikke. Skulle på avskjedsfest. Bort. Ikke til ham. Det var jeg glad for. At jeg ikke kunne altså. Jeg ønsket ikke. Han var en spesiell type. Koselig, men spesiell. Jeg beklaget meg, håpet det var i orden for ham. Etter dette har jeg aldri sett ham. Så vidt kanskje. Ute, men ikke mer.

Av og til tar jeg meg selv i å tenke at, jeg kunne hatt kjæreste. Kunne vært sammen med x-nabogutten. Den to år eldre nabogutten. Hvis jeg hadde turt. Turt å bli med ham. Turt å spørre igjen. Men slik ble det ikke. Og nå liker jeg deg. For dette var halvannet år siden, før jeg traff deg. Før det hele startet.

bloglovin

Legg igjen en kommentar

