The one that I want

Jeg så deg i dag. På stasjonen. Jeg på vei til skolen, du fra. Begge med klassene våre. Eller. Du med en annen fyr, jeg med en annen jente. Du så meg. Jeg så deg. Selvfølgelig. Alltid, uansett hvor du er ser jeg deg.

Kroppsspråket ditt. Det indikerte noe. Usikker på hva, men så ut som noe bra. Du smilte, lenge. Du smilte. Til meg. Før du sa hei. Så meg rett inn i øynene. Smilte. Sa hei. Jeg gjengjeldte det selvfølgelig. Smilte stort. Øre til øre. Sa hei. Smilte. Smilte. Smilte.

Jeg trodde jeg skulle gi deg opp. Skulle glemme deg. Komme over deg. Men da jeg så deg kunne jeg ikke. Alle innvollene tok salto, byttet plass og danset inne i meg. Det som en gang var en enkel sommerfugl, hadde blitt til tusen. Det som en gang hadde vært enkle røde roser i kinnene, var nå en hel tomat. Det som en gang hadde vært at jeg var litt betatt hadde vokst. Vokst fryktelig.

Akkurat nå er du «The one that I want».

bloglovin

Legg igjen en kommentar

