Ny facebook – venn

Man kan få mye ut av en kamp. Som supporter. Hovedsakelig bortesupporter. Jeg var i drammen i går, så Vålerenga mot Strømsgodset. Som bortesupporter. Man kan få mye ut av å dra på borte kamp. Mye. Selv om kampen endte dårlige sto jeg igjen gode opplevelser.

Vi fikk møte dem. Heltene. Eller helten. Freddy Dos Santos, eller Freddy D som de kaller han i Torsdag kveld fra Nydalen. Han er helten. Han kjenner meg. Brukte navnet mitt også. Hilste. Klemte. Jeg er bare kjempe fan av spiller nr. 6. Ja, på Vålerenga. Spiller nr.6 Freddy Dos Santos. Helten. Kongen. The man.

Man får også møte nye folk. Det er jo mange på kamp. Mange spesielle, noen koselige og selvfølgelig noen kjekke også. Jeg fikk meg en ny venn. I den grad man kan si at en på facebook er en venn. Isåfall fikk jeg meg en ny facebook-venn. Ja, det er en gutt. Koselig og. 18 år. Fra Drammen. For spesielt interesserte.

Kampen endte 2 – 1 til godset, men jeg fikk mye ut av den selv om. Fikk være med klanen, fikk møte helten, og ikke minst. Jeg fikk en ny ( facebook ) venn. Fantastisk.

bloglovin

Legg igjen en kommentar

