Jeg vil skrive.

Jeg vil skrive noe som betyr noe. Noe som betyr noe for noen. Noe en kan kjenne seg igjen i. Noe som jeg kan kjenne meg igjen i. Noe som noen kan kjenne seg igjen i. Jeg vil skrive noe fint. Noe viktig. Jeg vil skrive noe som er sant, og som fortjener oppmerksomhet.

Jeg vil beskrive varmen fra sola, eller lufta på en klar høstdag. Jeg vil beskrive et drømme mål, eller en 6 på en prøve man har jobbet hardt med. Jeg vil beskrive lukten av jula, kulden av snøen, og følelsen av en heftig forelskelse. Jeg vil beskrive følelsen av å sove lenge, følelsen av å ha bursdag, og følelsen regn rennende nedover ansiktet. Jeg vil beskrive smaken av sjokolade, lukten av et brennende bål, lyden av jublende fotballsupportere.

Jeg vil skrive noe som betyr noe for noen. Noe folk kan kjenne seg igjen i, og som man liker. Noe som er verdt å lese. Noe som fortjener oppmerksomhet. Jeg vil skrive noe som betyr noe. Noe som betyr noe for noen.

bloglovin

En tanke om “Jeg vil skrive.

  1. Lille meg sier:

    Jeg liker det du skriver, du klarer å sette ord på følelser jeg ikke greier selv! Så du skriver noe som betyr noe for meg 😉

Legg igjen en kommentar