Ved første blikk!

Du kom inn på jobben min i dag. Første gang. Jeg hadde aldri sett deg før. Jeg falt. Snublet. Snublet i mine egne følelser. Falt. Falt for deg. De følelsene jeg trodde var stabile; raknet. Det var ikke lenger bare ham, det var deg. Kjærlighet ved første blikk. Forelskelse ved første blikk. Jeg var betatt. Uten å kjenne deg.

Du smilte. Jeg smilte. Rødmet kanskje. Hjerte banket. Snakket litt. Mest om hva du skulle. Før du gikk, gikk inn til timen din. Jeg kjente på hele meg at jeg likte deg. Jeg ville finne deg. Online. På nettet. Jeg hadde navnet ditt. Hadde det fra timeboken på jobb. Mailen din og. Og nr. hvis jeg ville. Men jeg fant deg ikke. Ikke på Facebook, ikke på Google+. Du var borte. Borte fra meg. Du ble borte fra livet mitt.

Jeg likte deg. Men det betyr ikke at jeg ikke liker han lenger. Dere begge. Men du var gammel. 6 år eldre. Han er 6 mnder yngre. Hvem. Hvem av dere? Hvor finner jeg deg? Jeg vil finne deg om jeg så må sende deg en mail. Du kan ikke bli borte. Borte for godt. Jeg må se deg. Se deg igjen. Igjen og igjen. Nå!

bloglovin

One thought on “Ved første blikk!

  1. Maud sier:

    Du er virkelig flink til og skrive! 🙂

Legg igjen en kommentar

