Hver dag!

Hver dag, i gangen, hver dag. Et smil, to smil, et blikk, et lengselsfullt blikk. Fra henne. En Gutt. En jente. hver dag. To mennesker, to syn, to ønsker. Hver dag, i gangen, hver dag.

Høy frekvens, dunk, dunk. Det brenner i kinnene. Rødt. Varmt. Det svir nesten. Høy frekvens. Panisk. Lite Luft. Det går fort. Sommerfugler, mange, mange. Det kribler. Hver dag. Hver gang.

Ett bilde. En «likes». Chatting, Poking. En jente. En Gutt. Hver dag, i gangen. Smiler. Sender blikk. Lengselsfulle blikk. Hver dag. Hver eneste dag. I gangen. Hver dag.

Er det så jævlig vanskelig å se at jeg liker deg?

 

bloglovin

Follow my blog with Bloglovin

One thought on “Hver dag!

  1. Lille meg sier:

    Jeg har prøvd å skrive ned mine følelser flere ganger, det failer alltid! Så leser jeg dette, det passer perfekt!! 🙂

Legg igjen en kommentar

