Oss to

Jeg kan aldri bli deg, og du kan aldri bli meg. Jeg kan ikke føle det du føler, du kan ikke se det jeg ser. Som to sider av en mynt har vi to forskjellige syn på livet, men når jeg virkelig trenger en venn, er det deg jeg velger. Vi er bedre… sammen, og da blir vi en.

Som månen og tidevannet, som dag og natt, vi har to parallelle liv, men vi går begge samme vei, side om side. Vi gir og tar, vi vet veldig godt hva vi selv liker, vi er ikke alltid enige, med det gjør at vi er nærmere enn noen gang. Du begynner der jeg slutter, når du snakker så reagerer jeg. Det er rart med de, men vi liker det sånn. Du kjenner meg, jeg kjenner deg, selv om vi ikke er sammen kjenner vi hverandre, det er sånn det skal være.

Med to forskjellige liv, er vi likevel tettere når vi først er sammen. Du fullfører meg, jeg fullfører deg, det er slik vi ønsker det.

inspirasjon: Alana Lee – Synchronize.

bloglovin

Legg igjen en kommentar

