Mitt forbilde

Som tidligere nevnt er forbilder viktig, jeg kom ikke fremt til hvem mine er, men nå er det klart. Av og til tenker jeg på Bobby Kennedy, eller andre politiske “seiersherrer”, men det er virkelig en dame som hever seg over alle andre.

Hun er forbildet mitt, ikke på grunn av utdanning, arbeid eller hobby, men på grunn av hennes selvsikkerhet, disiplin, humor og selv ironi, selvfølgelig har hun jo bra kropp også, men er ikke det som er viktigst. Jeg snakker selvfølgelig om vår alles kjære Kari Traa. Selvfølgelig kunne jeg tenke meg å stå i kulene som henne, ta en backflip som henne eller svinge meg på dansegulvet som henne, men alt i alt ønsker jeg å være så sikker på meg selv og ha like mye selvironi som henne.

Det er veldig få som er så stort forbilde som en at du er nødt til å møte dem, eller evt. sende ett brev til dem. Selvfølgelig kunne det vært litt pinlig å sende ett brev, for senere å møte personen. Bare det å ha mot nok til å skrive ett brev er vanskelig. Men Kari Traa er virkelig en av dem jeg kunne ha sendt brev til, hvis jeg hadde vært god nok til å skrive og hatt fantasi nok til at hun ville husket brevet.

Jeg er en av dem som ønsker meg KT klær til jul, som har hauger av KT klær fra før. Jeg har aldri møtt Kari i egen person, men jeg ser på skal vi danse blant annet, bare fordi jeg holder med henne.

Forbilder er vanskelig å velge, men det er stort sett en eller fler du av en eller annen grunn ser opp til. Kanskje det er personligheten, utseendet eller at h*n rett og slett er god til noe. Hvem vet, kanskje du også møter helten din en gang..

Legg igjen en kommentar

