Flyttet hit

Jeg er ikke store bloggeren, men savner ett sted jeg kan publisere tanker og diverse. Jeg har prøvd meg litt diverse steder, med blogger om diverse temaer, men mine budskap har liksom aldri kommet helt frem i lyset.

Jeg har lyst til å starte anonymt, for da er det enklere å komme med akkurat det jeg mener. Alt fra mine meninger politisk og på ett litt lavere nivå (fotball ?) til mine innestengte følelser. Jeg tror kanskje det kan bli en sensitiv blogg, kanskje den kan bli morsom også, hvem vet..

Ps. Jeg kommer fra http://www.published.ipublish.no som jeg startet 9. Oktober i år, flyttet hit.

En tanke om “Flyttet hit

  1. Mr WordPress sier:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Legg igjen en kommentar

